ארכיון הפקות בית הספר
לתיאטרון עכשוי

תמצית - ניתוח בפעימה חופשית (2017)

קבוצת היוצרים של בית הספר "הידית" בהנחייה ובבימויו של אבי גיבסון בר-אל
בחייו של אדם מגיע הוא לשלב שבו הכאוס מתחולל בנפשו. בידיו הבחירה האישית המחייבת.
אי לכך, בשאיפתו לאושר, מחוייב הוא לעמוד אל מול עברו כדי לחולל שינוי בהווה המתמשך. נכנס הוא אל חדר הניתוח האישי שלו. שם מערבל הוא דם ומצוקה, געגוע ואהבה. 
קבוצת היוצרים של תיאטרון הידית מזמינה אתכם למופע מסכם של תהליך עבודה של השחקן היוצר בתיאטרון. מופעים יערכו מול קהל מצומצם ואקסקלוסיבי של 30 איש בלבד!

שירי הלל (2016)

יצירות אישיות המחברות שיר הלל בימתי לעונות השנה, זוגיות, תהליך ההתבלות של הגוף, חוף הים, סמלי מדינה, איטיות, אימהות, היש שבאין. בתהליך העבודה עסקנו והתקרבנו למושג ״שיר הלל״. בדקנו האם ניתן להלל ולשבח את יופיו וגדולתו של דבר במסגרת בימתית, וגם כיצד ניתן להלל את מה שנראה לעיתים כרחוק משלמות.  זוהי פעולה אמנותית חיובית, כזו שמבקשת להפנות זרקור, להאיר ולעורר דווקא את הטוב מתוך חומרי המציאות. שירת ההלל מתבטאת לעיתים בפשטות ובמיידיות ולעיתים מתוך תהליך של חיפוש וגילוי.
יוצרים ומופיעים: סולי אל-פקס, הדר דגן, אורנה הוכרמן, יעל זיגדון, לאה חממי, שחף סגל, שחר פרטיג, רויטל שלום, רחלי נוי גרינוולד, אלכס נקי. צילום: נואית זכאי. 

לשוטט בין שוטים (2013)

לשוטט בין שוטים אירוע מסכם לקורס תיאטרון פיזי במסגרת לימודי השחקן היוצר בתיאטרון הידית. הצעות למופעי בופון בחלל נתון אפריל 2013, במתחם תיאטרון הידית. קורס שחקן יוצר בתיאטרון הידית נועד לתת כלים מגוונים לשחקן היוצר בתיאטרון הפיזי, אשר חוק את יכולת ההבעה הפיזית שלו, ובעזרת דמיונו וכישוריו בודק את גבולות מושגי התיאטרון. 

הבופון הינו דמות גרוטסקית קומית טרגית שיעודה לעורר את האדם והחברה ולהזהירם מתוצאות מעלליהם. הבופון התקיים לאורך כל ההיסטוריה ובתרבויות רבות. מציאת הבופון האישי הינה מטרה חיונית ליצירת תיאטרון טוטאלי, בו השחקן בדומה לתיאטרון העתיק, משמש כשמאן אשר בכוחו וברוחו לרפא את תחלואי החברה. הנחיה ובימוי – גיל בכר משתתפים: כרמלה חלפי, עינת לויתן, אלהיה מור אייל, גבי (ריינבאו) רענן, בלהה זינגר, הדר חפץ דגן, אורנה הוכמן, אילנה פלדה. צ'לו: חמוטל צור מרום. צילום: נואית זכאי

קפיצת ראש (2011)

הביתה (2009)

פרשת מים (2007)

השארו מעודכנים לקבלת מידע על כל המופעים והארועים