טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

08/06/21 ב 18:00 - 20:00

קול הנחלים

שגרה מוסדית 2.0 בפסטיבל ישראל

שני, 7.6, 18:00 | שלישי, 8.6, 18:00 | כ-70 דק'

"החצר של יודה" היא מרכז תרבות ורוח ייחודי לצעירים הנמצאים בשלבי מעבר בין העולם החרדי לעולם החילוני. מרחב של סובלנות ושל פתיחות, של אמון ושל כנות, שמאפשר חיפוש חופשי אחר זהות ומשמעות.
בחודשים האחרונים הגיעו יוצרי תיאטרון הידית להכיר את המקום, וגילו בו קבוצה של אנשים צעירים אמיצים, חריפים, מוכשרים ובעלי יכולת התבטאות עמוקה וכנה. במפגש בין שני העולמות עלו סיפורים אישיים, לבטים, תחושות, חלומות ובקשות, והתקיימו סדנאות. במפגשים גיבשו חברי הידית והמשתתפים מתודה פרפורמטיבית שבה שאלות אישיות ופרטיות, חברתיות ואמוּניות הופכות לחומר אמנותי. הם מצאו כי להתמודדות עם שאלה נוקבת שלא על מנת להשיב עליה יש כוח משחרר ומרפא המאפשר לאדם לגלות מחדש את מקומו מול עצמו, מול החברה, מול המשפחה, מול העולם, מול אלוהים.
במהלך האירוע הקהל יוזמן לנוע בין המרחבים השונים בחצר של יודה כבתערוכה חיה, לפגוש את קהילת המקום, להיחשף לשברי סיפורים, לדמויות, לווידויים, ולסודות – במילים, בתנועה ובמנגינה. מאחורי כל קטע ומיצג עומדת שאלה מהותית שצמחה מעומק הלב של כל משתתף ומשתתפת. זו הזמנה ללכת לאיבוד במרחב של שאלות שנותרות ללא מענה כפעולה יצירתית, ואולי גם לגלות ולחלוק משלכם.

תיאטרון הידית: שירי ג'ורנו, הנס פלדה, ירון סנצ'ו גושן, ליסה ג'יקובסון, יונתן קונדה, אביה חדידה (מנהלת הפקה) / אנשי "החצר של יודה" שפעלו וסייעו מאחורי הקלעים: יהודה כהן, שיפי מרכוס, סאם גרין, חנה אוסטרי, יעל שלם.

 

כרטיסים (20 ש"ח) באתר הפסטיבל > 

 

פרטים

תאריך:
08/06/21
זמן:
18:00 - 20:00
אירוע קטגוריות:
,
אירוע תגיות:
אתר
https://www.israel-festival.org/1-3-copy-3-copy/

מקום

החצר של יודה
מנורה 8 נחלאות
ירושלים, Israel
+ מפת גוגל

השארו מעודכנים לקבלת מידע על כל המופעים והארועים