בְּרוֹשִׁיגוּר / שגר ושלח

בְּרוֹשִׁיגוּר / שגר ושלח

בְּרוֹשִׁיגוּר (כן-שיגור) הוא מופע שנוצר במיוחד עבור פסטיבל מתחת לפנס 7.
המופע הזמין את הקהל להיפגש לרגלי ברוש עצום וזקוף, שהיווה מתקן שיגור בו קוסמונאוטים קדומים שיגרו מעלה ומעלה את שאלות ומשאלות הקהל בעזרת טכנולוגיות עתיקות ומתקדמות.  

זו פעם שנייה שנוצרת עבודה בהשראת עץ (לפני שנה עבדנו עם עץ אלון ענקי ב"כלים שטופים") ומבחינתנו יש התרגשות והשראה בעבודה עם הבריות הטיבעיות המדהימות האלו.

ברושיגור מצטרף להצעה שלנו לפעולה משותפת, טקסית ומשחקית. אנחנו יוצרים עולם חי, שוקק חיים ודמיון שמכיל כוונה מיטיבה ומרחיבת לב. ככל שמתמידים ומבקשים, ככל שחוזרים על פעולה משותפת, ככל שמצטרפים, נוצר מרחב שמחולל הקשבה, נתינה וקבלה, נגיעה עמוקה, השראה. העובדה שפועלים, מחוללים ומבקשים יחד נותנת תוקף וממשות לדברים. זה מלא הומור וקליל ויחד עם זאת עמוק טרנספורמטיבי ומעיף, ככה אנחנו אוהבים את זה גם וגם…

גם ב- 2019,  כבכל שנה מאז נוסד הפסטיבל, תאטרון הידית מציג ב"מתחת לפנס". 

מבחינתנו זה המשך של שיתוף פעולה פורה שיש בו קירבה גדולה, חברות ושכנות, הסכמה על דרך ותעופה יצירתית.  בהמשך השתגרנו גם לפסטיבל "מרפסות" בטבעון, שם לא מצאנו ברוש אז פעלנו בשטח עם מתקן שיגור, והמופע נקרא "שגר ושלח".  

סייט ספסיפיק זה תמיד גילויים!

שחקנים יוצרים:
ליסה ג'יקובסון, עדן אוליאל, דיצה משולם, הנס פלדה, עינת קמפנר, אוליבייה ג'וסט, ולריה ראקל גארי, לאה חממי, שירי ג'ורנו ועוד אורחים
מוזיקה חיה: בועז ברקת
יצירה משותפת ובימוי: שירי גורנו, הנס פלדה
עיצוב: הנס פלדה

השארו מעודכנים לקבלת מידע על כל המופעים והארועים